torsdag 18 november 2010

Hälsa , lite svar på tal!

Många suckar och stönar över min nya livsvana , men den är inte så farlig och funkar för min del , och jag har tappat två kilo på tre veckor nu så är nöjd över mina resulutat hittils.
Lägger upp en liten beskrivning på hur en dag kan se ut.

Frukost : Gröt med yoghurt och frukt & ett varmt glas vatten med c-vitamin.

Mellanmål : Frukt.

Lunch : grönsaker & nån form av protein , pasta är uteslutet.

Mellanmål : Frukt.

Middag : grönsaker ( bönor,broccoli & morötter) samt nån form av protein igen , som finns i kött , fisk och ägg.

Ett stort glas vatten till varje måltid också.

Sen kör jag lite träning hemma varje dag samt boxning fyra gånger i veckan + simning och gympapass på friskis för att variera lite.

Trust me people , it works ;)!

Inga kommentarer: